Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka

 
  • 1 z 11
 

Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 5. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik.

Dostupnost Skladem (1 ks)
199 Kč    
Kategorie Hravá hudební výchova
 

Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 5. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím.

Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů.

Metodická příručka je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím, zároveň obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat.

S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy.

Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií.

Metodická příručka obsahuje:
Skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 10 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek
obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh
pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě
zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat; zajišťuje mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů
v rámci estetickovýchovných předmětů je do ní zařazeno užší propojení s výtvarnou výchovou — ke každému tematickému bloku předkládáme metodicky zpracované návrhy výtvarných činností podporujících především umělecké osvojování světa žáky
k metodické příručce, učebnici a pracovnímu sešitu jsou dostupná CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu
vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky

Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů.
Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách.
Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením.
Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká.
V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí.
Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy.
Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.

Počet stran: 164 stran formátu A4

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.